Artykuł sponsorowany

Jak umieszczać nadruki na odzieży roboczej?

Jak umieszczać nadruki na odzieży roboczej?

Pracodawca ma obowiązek wyposażyć pracowników w odzież roboczą, jeżeli prywatne ubrania mogą się zniszczyć i zabrudzić ze względu na charakter stanowiska i warunki pracy. Pracownicy ubrani w odzież z logo firmy prezentują się profesjonalnie w oczach klientów. Odzież robocza to wizytówka firmy, a wykonana z wysokogatunkowego materiału z nadrukiem dobrej jakości świadczy pozytywnie o marce. Jakie wyróżniamy techniki znakowania odzieży roboczej?

Haft komputerowy

Odzież robocza ma to do siebie, że jest mocno eksploatowana i się brudzi, a co za tym idzie – trzeba ją często prać. Z tego właśnie powodu logo firmy na odzieży powinno wyróżniać się dużą wytrzymałością. Jednym z najlepszych rozwiązań będzie oznakowanie odzieży roboczej za pomocą haftu komputerowego, który jest znacznie trwalszy od innych technik znakowania. Cena haftu komputerowego zależy głównie od rozmiaru haftu, wzoru logotypu oraz nakładu.

Przeczytaj również: Kilka rzeczy, których nie wiesz o sitodruku

Sitodruk

Odzież robocza bardzo często zadrukowywana jest przy użyciu techniki sitodruku, która gwarantuje trwałość nadruku i dobre odwzorowanie kolorów. Omawianą metodą można zadrukowywać koszulki, bluzy, kamizelki, fartuchy, ogrodniczki robocze i inne elementy garderoby.

Technika sitodruku jest opłacalna jedynie przy dużych nakładach, dlatego dla osób, które chcą zamówić odzież roboczą z nadrukiem w małej ilości, polecamy technikę termotransferu – dowiadujemy się w rozmowie z pracownikiem sklepu internetowego NaszeNadruki.pl.

Podstawą sitodruku jest matryca - sito, na które nanosi się odpowiednią farbę. Dużą zaletą sitodruku jest fakt, że nadruk nie kruszy się oraz nie blaknie nawet po częstym praniu i długim czasie użytkowania.

Termotransfer

W technice termotransferu do naniesienia nadruku na odzieży roboczej konieczne jest jego wgrzanie w materiał za pomocą wysokiej temperatury. Nadruk wykonuje się przy użyciu specjalnej maszyny termotransferowej. Dużą zaletą tej techniki jest wysoka trwałość nadruku i jego odporność na częste pranie. Przy termotransferze istnieje możliwość zastosowania farb metalicznych. Z kolei paleta kolorów jest praktycznie nieograniczona. Minusem jest brak możliwości nadruku logo firmy na niektórych materiałach, na przykład na polarze. Metod znakowania odzieży roboczej jest bardzo dużo, dlatego warto przed wyborem skonsultować się firmą, w której taki nadruk będziemy wykonywać.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.